Patikimas ir greitas
Jei grąžinate prekę ar norite, kad ji būtų suremontuota, galite tai padaryti dviem būdais. Jei pateikėte užsakymą mūsų internetinėje parduotuvėje - pasinaudokite paprasta internetine procedūra. Norėdami grąžinti, kai užsakyta telefonu, faksu arba elektroniniu paštu, pasinaudokite standartine grąžinimo forma (RMA forma).
Procedūra internetu
- Prisijunkite prie savo kliento srities ir spauskite „Užsakymų istorija“.
- Čia išvardinti visi jūsų užsakymai. Galite grąžinti pristatytas prekes. Visų įvykdytų užsakymų, kurie jau išsiųsti, būklė yra „išsiųstas“.
- Užsakytos prekės bei numeriai surašyti lauke „Išsami užsakymo informacija“. Pasirinkite atitinkamą prekę ir spauskite „grąžinti“. Atkreipkite dėmesį: jei grąžinate keletą prekių, turite atlikti šį procesą kelis kartus.
- Prašome nurodyti numerius ir grąžinimo priežastį paskutiniame skirsnyje. Tada jūsų bus klausiama, ar pakuotės vis dar yra nesugadintos ir ar jums reikia pakeisti atitinkamą prekę (-es). Atsakingas darbuotojas nedelsdamas susisieks su jumis, kai Distrelec gaus internetinę formą.
Grąžinti prekę
Jei turite svečio paskyrą arba esate ne iš ES ir norėtumėte grąžinti prekes, užpildykite toliau esančią formą. Savo grąžinimus galėsite tvarkyti daug patogiau, jei sukursite paskyrą.