Dažniausiai užduodami klausimai

Short FAQs

1. Pamiršau savo slaptažodį
2. Pamiršau, kokiu el. pašto adresu esu užsiregistravęs Distrelec!
3. Pamiršau savo naudotojo vardą!
4. Norėčiau pakeisti adresą, kuris įvestas mano paskyroje!
5. Siuntą norėčiau gauti kitu adresu nei sąskaitos adresas!
6. Nuolat naudoju skirtingus pristatymo adresus. Ar galiu juos išsaugoti savo profilyje?
7. Ar galiu išsaugoti prekes savo prekių krepšelyje?
8. Jau turiu kliento numerį. Kaip galiu susieti savo naują paskyrą Distrelec puslapyje su šiuo kliento numeriu?
9. Nuolat iš Distrelec gaunu elektroninių laiškų!
10. Sąrašo importas
11. Sąrašai
12. Užsakymų ir grąžinimų administravimas
13. Paieška pagal kriterijus
14. Naudotojo administravimas
15. Elektroninis parašas



1. Pamiršau savo slaptažodį

Laukelio „Mano paskyra“ (dešinėje pusėje prie paieškos lauko)  meniu pasirinkite „Pamiršote slaptažodį“. Kitame puslapyje nurodykite savo elektroninio pašto adresą, kuriuo užsiregistravote Distrelec puslapyje, ir paspauskite „Siųsti“. 

Gausite elektroninį laišką su nuoroda „Atnaujinti slaptažodį“. Paspaudę šią nuorodą, pateksite į puslapį, kuriame galėsite nustatyti naują savo paskyros slaptažodį. Kai tik abiejuose laukuose įvesite naują slaptažodį ir paspausite „Slaptažodžio atnaujinimas“, naujas slaptažodis bus išsaugotas.



2. Pamiršau, kokiu el. pašto adresu esu užsiregistravęs Distrelec!

Tokiu atveju susisiekite su Elfa Distrelec.



3. Pamiršau savo naudotojo vardą!

Jei Distrelec puslapyje užsiregistravote kaip naujas naudotojas Jūsų naudotojo vardas yra Jūsų elektroninio pašto adresas kuriuo registravotės. 

Jeigu jūsų paskyra buvo perkelta į naująją internetinę svetainę, Jūsų naudotojo vardas gali skirtis nuo Jūsų elektroninio pašto adreso. Šiuo atveju susisiekite su Distrelec klientų aptarnavimo skyriumi. 



4. Norėčiau pakeisti adresą, kuris įvestas mano paskyroje!

  • Jeigu jūs jau turite Distrelec kliento paskyrą: prisijunkite prie jos Distrelec elektroninėje parduotuvėje. Spauskite "Mano Paskyra" paieškos lauko dešinėje. Dabar  pasirinkite su adresais susijusią nuorodą  "Paskyros informacija".  Paspaudus šią nuorodą, jūsų dabartinis  adresas sąskaitoms ir visi išsaugoti pristatymo adresai bus rodomi dešinėje. Norėdami pakeisti sąskaitos adresą, spauskite rodyklę į dešinėje.
  • Jeigu neturite kliento paskyros Distrelec tinklapyje eikite į  tinklapio apačią. Joje rasite keturias sekcijas: "Paslaugos", "Apie Mus", "Gamintojų prekės" ir "Greitos nuorodos". "Greitų nuorodų" grupėje pasirinkite "Keisti adresą".  Puslapyje įrašykite savo kliento numerį, senajį ir naująjį adresus ir paspauskite "Siųsti užklausą". Distrelec darbuotojas atnaujins jūsų adresą. 


5. Siuntą norėčiau gauti kitu adresu nei sąskaitos adresas!

Patikrinę prekių krepšelio turinį, prekių krepšelyje paspauskite „Tęsti". (Jeigu dar nesate užsiregistravę, būsite paraginti tai padaryti).

Kitame puslapyje turite galimybę pasirinkti iš dviejų pasirinkčių „Sąskaitoje nurodytą adresą naudoti kaip pristatymo adresą“ ir „Mano užsakymą siųsti kitu adresu“.

Pasirinkite paskutinę pasirinktį.

Priklausomai nuo to, kokius duomenis jau esate įvedę savo profilyje, kaip sąskaitoje nurodytas adresas Jums bus rodomos kitos pasirinktys:

  • Skiltis „Pristatymo adresas“. Kai jis jau įrašytas, paspaudę mygtuką „Keisti" dešinėje šį adresą galite atnaujinti.
  • Paspaudę mygtuką „Įtraukti naują adresą“ galite įvesti naują pristatymo adresą, kuris bus naudojamas šiam užsakymui. Adresas bus išsaugotas Jūsų vartotojo sąskaitoje ir vėlesniems užsakymams.
  • Apačioje rodomi Jūsų vartotojo sąskaitoje išsaugoti pristatymo adresai. Paspauskite „Adreso pasirinkimas“, kad aktualiam pristatymui pasirinktumėte reikalingą adresą kaip pristatymo adresą.



6. Periodiškai naudoju keletą pristatymo adresų. Ar galiu juos išsaugoti savo profilyje?

Užsiregistruokite savo asmeninėje sąskaitoje Distrelec Webshop. Paspauskite mygtuką „Mano sąskaita“, esantį dešinėje paieškos lauko pusėje. Kairėje naršymo plokštės  pusėje lauke „Informacija apie sąskaitą“ rasite nuorodą „Adresai“.

Kai tik ją paspausite, dešinėje pusėje prie aktualaus sąskaitoje nurodyto adreso bus rodomi jau išsaugoti pristatymo adresai. Paspaudę mygtuką „Pridėti adresą“, į sąrašą įtrauksite naują adresą.



7. Ar galiu išsaugoti prekes savo prekių krepšelyje?

Atidarykite prekių krepšelį. Visų produktų sąrašo apačioje savo prekių krepšelyje rasite mygtuką su rodykle į apačią. Paspaudę šį mygtuką, galėsite perkelti savo prekių krepšelio turinį kaip XLS ar CSV duomenų bylą.

  • XLS: „Microsoft Excel“ duomenų byla. Šią duomenų bylą galite atidaryti tiesiog programa „Excel“ ir su ja dirbti.
  • CSV: paprasta tekstinė byla, kurioje saugomas Jūsų prekių krepšelio turinys, nurodant kableliais atskirtas vertes („Comma Separated Values“). Tokios CSV duomenų bylos gali būti modeliuojamos daugybe skirtingų programų ir toliau apdorojamos.

(Tiek XLS, tiek CSV formatu įkeltos duomenų bylos suderinamos su detalių sąrašų importo įrankiu.)



8. Jau turiu kliento numerį. Kaip galiu susieti savo naują paskyrą Distrelec puslapyje su šiuo kliento numeriu?

Jeigu Jūs jau turite Distrelec kliento numerį, galite jį mums pranešti, registruodami  asmeninę savo sąskaitą. Jūsų naują asmeninę sąskaitą susiesime su ankstesne sąskaita. Atlikite šiuos veiksmus:

 

Sąlyga: Jūs šiuo metu nesate užsiregistravę Distrelec Webshop. Žymekliu judėkite mygtuku „Mano sąskaita“ (dešinėje paieškos lauko pusėje). Atverčiamame meniu paspauskite nuorodą „Esu naujas klientas“ ir atsidariusiame puslapyje pasirinkite  „Registruotis kaip verslo klientui“. Jums bus pateiktas registracijos formuliaras, kuriame rasite lauką „MOVEX kliento kodas“. Užpildykite visą formuliarą ir pabaigoje paspauskite „Registraciją baigti“. Distrelec darbuotojas pasirūpins, kad Jūsų ankstesnė sąskaita būtų susieta su nauja Distrelec vartotojo sąskaita.



9. Iš Distrelec nuolat gaunu elektroninius laiškus!

Savo asmeninės sąskaitos nustatymuose galite atsisakyti Distrelec naujienų, jeigu nebenorite jų daugiau gauti. Tam paspauskite mygtuką „Mano sąskaita“ dešinėje paieškos lauko pusėje. Kairėje naršymo plokštės pusėje skiltyje „Informacija apie sąskaita“ rasite nuorodą „Registracijos duomenys“. Ją pasirinkus, dešinėje pusėje Jums bus rodoma informacija apie sąskaitą, taip pat ir „Naujienos“ skiltis. Čia galite atitinkamai administruoti savo naujienų abonementą.


10. Importuojami prekių sąrašai

Naudodami funkciją „Importuoti prekių sąrašus“ galite greitai ir paprastai sukelti prekių sąrašus į Distrelec internetinę parduotuvę bei pridėti reikiamas parduotuvės prekes į pirkinių sąrašus ar prekių krepšelį.

Norėdami pasinaudoti šia  funkcija turite  prisijungti prie paskyros. Jei to dar nepadarėte, Distrelec internetinėje parduotuvėje sukurkite naudotojo paskyrą ir prisijunkite prie jos.

Kaip importuoti prekių sąrašą

  1. Spauskite „Importuoti sąrašą“ ekrano viršuje arba meniu eilutėje „Sąrašai“  pasirinkite „Importo įrankis“.
  2. Atsidariusiame puslapyje matysite dvi galimybės importuoti Jūsų duomenis: kopijuojant ir įterpiant duomenis iš tarpinio archyvo arba įkeliant atitinkamai užpildytą „Excel“ lentelę.
    • a) Duomenų iš tarpinio archyvo įterpimas:
      • Į teksto laukelį kairėje internetinio puslapio pusėje įveskite duomenis tokiu formatu:
        aa, nnnnnn, ttttt
        (aa: pageidaujamas prekės kiekis
        nnnnnn: 6–8-ženklis Distrelec prekės numeris
        tttt: prekės tipo pavadinimas (pasirinktis)
        Kiekvienai prekei sukurkite naują eilutę.
      • Pabaigoje paspauskite mygtuką „Tęsti“ kairėje lango pusėje.
    • b) „Excel“ failo įkėlimas
      • Kad importas vyktų sklandžiai, atsisiųskite Distrelec Excel pavyzdį.
      • Suveskite savo prekių sąrašo duomenis  ir išsaugokite pakeistą failą (svarbu: kaip .xls failą).
      • Paspauskite mygtuką „Pasirinkti iš disko“ ir  pasirinkite savo užpildytą failą.
      • Virš mygtuko „Pasirinkti iš disko" turi pasirodyti jūsų įkelto failo pavadinimas.
      • Virš mygtuko „Pasirinkti iš disko" turi pasirodyti jūsų įkelto failo pavadinimas.
  3. Kitame puslapyje „Tikrinti importą“ rodomi jūsų įkelti duomenys. Čia dar galite reikia pasirinkti produkto kiekį arba produktą ištrinti iš sąrašo.
  4. Nesutapę duomenys, kuriems nebuvo rasta atitinkamų produktų, rodomi puslapio pabaigoje atskiroje lentelėje. Šių įrašų importo metu dėl paminėtos priežasties buvo nepaisoma.
  5. Mygtukais „Įtraukti į pirkinių sąrašą“ arba „Įdėti į pirkinių krepšelį“ galite papildyti sukurtą produktų sąrašą.

 

11.Sąrašai

Distrelec Webshop siūlo Jums galimybę sudaryti skirtingus produktų sąrašus, kuriuos naudodami galite tvarkyti ir administruoti savo pirkimą.

 Be galimybės sudaryti pageidaujamą skaičių produktų sąrašų, produktus galite greitai ir paprastai pažymėti kaip mėgstamus ir juos pridėti prie savo sąrašo „Mano mėgstamiausi produktai“.

Mėgstamiausi produktai

  • Kad produktą iš produktų sąrašo ar pasiūlymų sąrašo galėtumėte greitai priskirti prie savo adresyno, žymeklį nuveskite ant atitinkamo produkto ir paspauskite pasirodžiusį širdelės simbolį. Kai tik žymeklis nuo produkto pasitrauks, širdelės simbolis liks šviesti. Tai rodo, kad produktas sėkmingai įkeltas į adresyno sąrašą.
  • Detaliajame atitinkamo produkto apžvalgos puslapyje rodomi atitinkami širdelių mygtukai „Pristatymo galimybių“ skiltyje dešinėje pusėje.
  • Norėdami pamatyti savo adresyno sąrašo aktualų turinį, žymeklį nuveskite ant mygtuko  „Sąrašai“ (antras mygtukas dešinėje paieškos lauko pusėje) ir atsidariusiame meniu paspauskite „Mano mėgstamiausi produktai“.
  • Atsidariusiame puslapyje matysite visų produktų, kuriuos priskyrėte savo adresynui, sąrašą. Norėdami iš šio sąrašo kurį nors produktą pašalinti, žymeklį nuveskite ant šio produkto ir paspauskite pasirodžiusį „x“ simbolį dešiniajame krašte.

Produktų ir pirkinių sąrašai

  • Norėdami į pirkimų sąrašą įtraukti produktą iš produktų sąrašo ar pasiūlymų sąrašo žymeklį nuveskite ant atitinkamo produkto ir paspauskite  pasirodžiusį sąrašų simbolį. 
  • Atsidarys langas, kuriame galėsite nurodyti, kokiame pirkimų sąraše norėtumėte išsaugoti šį produktą. Pasirinkite vieną ar kelis sudarytus sąrašus arba sukurkite pavadinimą naujam sąrašui, kuriame šis produktas turėtų būti išsaugotas.
  • Atitinkamo produkto apžvalgos puslapyje turimų produktų indikacijos dešinėje pusėje rodomas atitinkamas sąrašo mygtukas.
  • Norėdami pamatyti pirkimų sąrašo turinį, žymekliu užeikite ant mygtuko „Sąrašai“ (antras mygtukas dešinėje paieškos lauko pusėje) ir atsidariusiame meniu paspauskite pageidaujamo sąrašo pavadinimą. (Jeigu sąrašo pavadinimas nerodomas, paspauskite nuorodą „Rodyti visus sąrašus“ meniu pabaigoje.)
  • Lango dešinėje pusėje dabar matysite visus produktus, kurie yra Jūsų pirkimų sąraše, su atitinkamais kiekiais. Norėdami iš pirkimų sąrašo produktą pašalinti, žymekliu atsistokite ant šio produkto ir paspauskite ant pasirodžiusio „x“ simbolio prie kiekio reikšmės.
  • Jūs turite galimybę pirkimų sąrašo turinį pridėti prie aktualaus savo prekių krepšelio  turinio mygtuku „Sąrašą pridėti prie prekių krepšelio“.
  • Taip pat galite mygtuku su į apačią nukreipta rodykle sąrašo turinį įkelti kaip duomenų bylą. Paspaudę ant simbolio, galite rinktis įkėlimą kaip XLS ar CSV duomenų bylą.
    • XLS: „Microsoft Excel“ duomenų byla. Šią duomenų bylą galite tiesiogiai programa „Excel“ atidaryti ir dirbti su ja.
    • CSV: Paprasta tekstinė duomenų byla, kurioje yra Jūsų prekių krepšelio turinys, nurodytas kableliais atskirtomis vertėmis („Comma Separated Values“). Tokios CSV duomenų bylos gali būti modeliuojamos ir apdorojamos daugybe skirtingų programų.

(Tiek XLS, tiek CSV formatu įkeltos duomenų bylos suderinamos su detalių sąrašų importo įrankiu.)


12. Užsakymų ir grąžinimų administravimas

„Mano paskyra“ skiltyje galite paprastai ir patogiai matyti ankstesnių užsakymų būklę ir sukurti reikiamus grąžinimo užsakymus.

  1. Su savo vartotojo duomenimis užsiregistruokite parduotuvėje.
  2. Paspauskite mygtuką „Mano sąskaita“ dešinėje paieškos lauko pusėje.
  3. Kairėje navigacijos plokštės pusėje pirmiausia pasirinkite „Mano užsakymai“, o tada apačioje „Užsakymo eiga“.
  4. Dabar Jums rodomas visų ankstesnių užsakymų sąrašas. (Jei esate įmonės sąskaitos administratorius Distrelec Webshop parduotuvėje, čia matysite visų savo įmonės darbuotojų užsakymus.) Šį sąrašą galite filtruoti, rūšiuoti ar atspausdinti pagal savo pasirinktus kriterijus.
  5. Rodykle, esančia šalia atitinkamo užsakymo, pateksite į užsakymo informacinį puslapį.
  6. Šiame puslapyje pateikta informacija apie užsakymo datą, užsakymo būseną, sąskaitoje nurodytą adresą ir pristatymo adresą, mokėjimo ir pristatymo būdą, taip pat užsakytus produktus. Juo čia galite iš naujo tiesiogiai sukurti ir pridėti prie pirkimų sąrašo.
  7. Kai tik Jūsų užsakymas įgis būseną „Gauta“, galėsite sukurti atskirų pozicijų grąžinimų prašymus. Tam paspauskite „Grąžinti“ ant užsakyto kiekio simbolio.
  8. Atsidariusiame „Lightbox“ įveskite pageidaujamų grąžinti produktų skaičių, kartu nurodykite grąžinimo priežastį, pakuotės būklę, savo komentarą ir pan., grąžinamo produkto serijinį numerį. Papildomai galite nurodyti, ar grąžinamą produktą reikia pakeisti kitu produktu. Pabaigoje paspauskite „Siųsti užklausą".
  9. Gausite elektroninį laišką, patvirtinantį Jūsų grąžinimo prašymą. 
  10. Su Jumis susisieks Distrelec darbuotojas.

    

13. Paieška pagal kriterijus

Distrelec Webshop siūlo didelį įvairių produktų pasirinkimą. Kad tinkamą produktą būtų paprasta ir patogu surasti, parduotuvė siūlo filtravimo funkciją, kuria naudodamiesi galite apriboti produktų ir rezultatų sąrašus.

  1. Judėkite prie Jūsų ieškomo produkto tinkančios subkategorijos  (pvz., „Optoelektronika“).
  2. Dar paieškos lauke galite įvesti paieškos sąvoką ir paspausti „Enter“.
  3. Kitame puslapyje bus rodomi visi susiję produktai viename sąraše. Šį sąrašą galite rūšiuoti pagal skirtingus kriterijus.
  4. Jei norite apriboti produktų skaičių, kairėje pusėje esanti filtravimo plokštė siūlo tokias galimybes:

Filtravimas pagal kitas subkategorijas:
Viršutinėje plokštės dalyje Jums bus rodomos aktualių kategorijų subkategorijos (jeigu yra). Pasirinkite subkategoriją, kad apribotumėte produktų pasirinkimą.

  • Filtravimas pagal gamintoją arba produkto savybes: kategorijose rasite skiltis „Gamintojas“ ir „Produkto savybės“. Paspaudę simbolį prie gamintojo ar produkto savybių, pasirinksite pageidaujamas savybes. Kiekvienoje skiltyje galite pasirinkti keletą variantų, t. y. tiek „Gamintojas A“, tiek „Gamintojas B“.
  • Filtravimas pagal disponavimo galimybę skiltyje „Disponavimo galimybė“ suteikia galimybę kaip filtravimo kriterijų įvesti „Pristatymo galimybė iš karto“.
  • Filtravimas pagal kainą: žymekliu judėkite į kairę ar dešinę, kol bus rodomos tinkamos kainos ribos.
  • Kiekvienam pirmiau aprašytam apribojimui skiltyje „Filtras" įvedama žyma, kurią naudojant rodomas aktyvus filtravimo kriterijus. Paspauskite „x“ žymą viduje, kad šį filtravimo kriterijų vėl ištrintumėte.

14. Naudotojo administravimas

Kaip įmonės sąskaitos vadovaujantis asmuo ar administratorius galite administruoti savo įmonės darbuotojų vartotojų sąskaitas. Administruoti – tai užregistruoti ir išaktyvinti vartotojų sąskaitas, nustatyti atitinkamo vartotojo biudžetą ir įgaliojimus, taip pat ištrinti elektroninius laiškus atskirų darbuotojų slaptažodžiui grąžinti.

Tam turite turėti „Admin-Account“ (prieigą). Jei dar neturite, prašome užsiregistruoti. Vienai įmonei (klientui) skiriama tik viena „Admin-Account“.

Kaip Administratorius: taip pateksite į vartotojų administravimą

  1. Užsiregistruokite parduotuvėje.
  2. Mygtuku „Mano sąskaita“ pateksite į paieškos lauką.
  3. Galite matyti savo vartotojo duomenis ir juos keisti, jeigu kairėje naršymo plokštės kairėje pusėje pasirinksite punktą „Registracijos duomenys“.
  4. Naršymo plokštėje pasirinkite „Vartotojų administravimas“, kad gautumėte į šią sąskaitą jau užsiregistravusių vartotojų sąrašą.
  5. Mygtuku „Įtraukti naują vartotoją“ galite į savo įmonės sąskaitą įtraukti naują vartotoją. Čia taip pat suteikiama galimybė šiam vartotojui nustatyti asmeninius įgaliojimus ir biudžeto galimybes. Jeigu vartotojas bando įkelti užsakymą, viršijantį jo biudžeto limitą, Jums, kaip admnistratoriui, šis užsakymas bus nukreiptas priimti sprendimą (žr. „Elektroninis parašas“).
  6. Paspaudus „Išsaugoti ir uždaryti“, vartotojui išsiunčiamas elektroninis laiškas jo profilyje nurodytu adresu.
  7. Kai vartotojas šiame elektroniniame laiške paspaudžia aktyvavimo nuorodą, jo sąskaita suaktyvinama, jis gali užsiregistruoti Distrelec Webshop ir daryti užsakymus.
  8. Vartotojų administravimo skiltyje (žr. 4) Jums taip pat suteikta galimybė matyti atskirų vartotojų aktualią biudžeto būseną. Paspaudę  atskiro vartotojo įvesties rodyklę šalia sąrašo, galite apdoroti atitinkamą profilį arba išsiųsti vartotojui elektroninį laišką jo slaptažodžiui grąžinti, jeigu jis to prašo.

Kaip darbuotojas

  1. Paprašykite administratoriaus Jūsų Distrelec įmonės sąskaitai užregistruoti naują vartotojo sąskaitą.
  2. Sėkmingai sukūrę šią sąskaitą, gausite elektroninį laišką su aktyvinmo nuoroda.
  3. Kai atidarysite šią nuorodą, galėsite įvesti slaptažodį ir savo sąskaitą naudoti Distrelec Webshop.
  4. Mygtuku „Mano sąskaita" prie paieškos lauko pateksite į skiltį „Informacija apie sąskaita“. Čia galėsite keisti savo asmeninius duomenis ir matyti biudžeto likutį.

 

15. Elektroninis parašas

Jūs esate vadovaujantis asmuo (administratorius)

  1. Per vartotojų administravimo skiltį savo vartotojo sąskaitoje užregistravote sąskaitą savo darbuotojui. Sąskaitos nustatymuose apibrėžėte užsakymo limitą atskiram užsakymui ir (arba) metinį  limitą. (Išsamų šio žingsnio aprašymą rasite vadove „Vartotojų administravimas“.)
  2. Kai Jūsų dabuotojas padarys užsakymą, kuriam būtinas pritarimas, galite šiam užsakymui pritarti arba jį atmesti (nuo 12 žingsnio).

Jūs esate darbuotojas

  1. Kai vadovaujantis asmuo užregistruos vartotojo sąskaitą ir nustatys atitinkamą biudžetą, galėsite pradėti.
  2. Užsiregistruokite parduotuvėje ir pildykite prekių krepšelį kaip įprastai.
  3. Atsidarykite prekių krepšelį ir pasirinkite „Tęsti“.
  4. Patikrinkite sąskaitoje nurodytą adresą ir pristatymo adresą, jeigu reikia, pristatymo adresą pataisykite. Pabaigoje pasirinkite „Tęsti“.
  5. Pasirinkite pristatymo ir mokėjimo būdą ir paspauskite „Tęsti“.
  6. Kitame puslapyje, prieš išsiųsdami užsakymą, galite dar kartą peržiūrėti savo užsakymo detales.
  7. Papildomai vidiniam tikslui galite nurodyti išlaidų eilutę ir projekto numerį. Yra galimybė prie užsakymo pridėti pastabą, skirtą Distrelec.
  8. Virš užsakymo Jums rodoma sutikimo būsenos santrauka. Jeigu visi duomenys teisingi, paspauskite „Sutikimui“.
  9. Jūsų užsakymas siunčiamas Jūsų vadovui gauti jo sutikimą. Patvirtinimą gausite elektroniniu laišku.

Jūs esate vadovaujantis asmuo (administratorius)

  1. Užsiregistruokite savo vartotojo sąskaitoje Distrelec Webshop ir skiltį „Mano sąskaita“  pakeiskite, paspausdami mygtuką, esantį dešinėje paieškos lauko pusėje.
  2. Kairėje naršymo plokštės pusėje matysite raudonai pažymėtą skaičių šalia meniu punkto „Mano užsakymai“, skaičius rodo, kiek užsakymų laukia Jūsų patvirtinimo.
  3. Paspauskite „Mano užsakymai“, tada papunktį „Užklausos dėl sutikimo“. Visų atvirų užsakymų sąrašas atspindi užsakymus, laukiančius patvirtinimo.
  4. Paspauskite rodyklę prie atitinkamo užsakymo, kad atidarytumėte išsamią informaciją.
  5. Patikrinę užsakymo informaciją, galite nuspręsti, užsakymą atmesti ar jam pritarti.
    • Jeigu nusprendėte užsakymą atmesti, paspauskite „Atmesti“. Jums bus suteikta galimybė prie atmetimo pridėti paaiškinimą. Užsakančiam asmeniui elektroniniu laišku bus pranešta apie užsakymo atmetimą.
    • Jeigu sutinkate su užsakymu, patvirtinkite pažymėdami varnele, apie tai skaitėte AGB („Bendrosiose sąlygose“) ir duomenų apsaugos nuostatose ir pasirinkite „Tęsti“, kad galutinai išsiųstumėte užsakymą. Užsakančiam asmeniui apie užsakymo išsiuntimą bus pranešta elektroniniu laišku.