Atsiskaitymai ir sąskaitos faktūros

Apmokėjimas pagal sąskaitą:

Apmokėjimo sąlygos: 15 dienų

Apmokėjimas kredito kortele:

Apmokant kredito kortele, bus taikomas 2,5 % mokestis.

„3-D Secure“ autentifikacijos procesas

Kas yra „3-D Secure“?
Mes naudojame „3D Secure“ autentifikacijos procesą, kad operacijos, kurias atliekate naudodamiesi savo kredito kortele, būtų kuo saugesnės. „3D“ simbolizuoja tris dalyvaujančias šiame procese šalis: kortelės savininką, kortelę išdavusį banką ir mažmenininką. „Visa“ vadina šį procesą „Verified by Visa“, „MasterCard“ naudoja pavadinimą „MasterCard SecureCode“. „3D Secure“ užtikrina, kad teisėtas kortelės turėtojas ir teisėtas internetinis mažmenininkas gali atlikti operaciją. Naudojant šį procesą veiksmingai sumažinama sukčiavimo el. komercijos sektoriuje rizika.

Kaip veikia „3-D Secure“?
Už pirkinį atsiskaitant kredito kortele atidaromas jūsų banko langas, kuriame turite įvesti savo asmeninį apsauginį kodą. Šį kodą jums atsiuntė jūsų bankas ir todėl jį žinote tik jūs ir jūsų kreditinės kortelės bendrovė. Šio kodo negalima užsirašyti ir jis negali būti ant pačios kortelės, jo nereikia painioti su trijų ar keturių skaitmenų CVC kodu antrojoje kredito kortelės pusėje (šio kodo taip pat dažnai prašoma). Kai jūs sėkmingai identifikuojamas, mokėjimas atliekamas.

Aš neaktyvinau asmeninio apsauginio kodo.
Jei jūsų bankas palaiko „3D Secure“, bet jūs dar dar turite aktyvuoti asmeninį slaptažodį, galima sukurti šį slaptažodį, atliekant mokėjimo procesą.

Užsakymų ir grąžinimų administravimas

„Mano paskyra“ skiltyje galite paprastai ir patogiai matyti ankstesnių užsakymų būklę ir sukurti reikiamus grąžinimo užsakymus.

  1. Su savo vartotojo duomenimis užsiregistruokite parduotuvėje.
  2. Paspauskite mygtuką „Mano sąskaita“ dešinėje paieškos lauko pusėje.
  3. Kairėje navigacijos plokštės pusėje pirmiausia pasirinkite „Mano užsakymai“, o tada apačioje „Užsakymo eiga“.
  4. Dabar Jums rodomas visų ankstesnių užsakymų sąrašas. (Jei esate įmonės sąskaitos administratorius Distrelec Webshop parduotuvėje, čia matysite visų savo įmonės darbuotojų užsakymus.) Šį sąrašą galite filtruoti, rūšiuoti ar atspausdinti pagal savo pasirinktus kriterijus.
  5. Rodykle, esančia šalia atitinkamo užsakymo, pateksite į užsakymo informacinį puslapį.
  6. Šiame puslapyje pateikta informacija apie užsakymo datą, užsakymo būseną, sąskaitoje nurodytą adresą ir pristatymo adresą, mokėjimo ir pristatymo būdą, taip pat užsakytus produktus. Juo čia galite iš naujo tiesiogiai sukurti ir pridėti prie pirkimų sąrašo.
  7. Kai tik Jūsų užsakymas įgis būseną „Gauta“, galėsite sukurti atskirų pozicijų grąžinimų prašymus. Tam paspauskite „Grąžinti“ ant užsakyto kiekio simbolio.
  8. Atsidariusiame „Lightbox“ įveskite pageidaujamų grąžinti produktų skaičių, kartu nurodykite grąžinimo priežastį, pakuotės būklę, savo komentarą ir pan., grąžinamo produkto serijinį numerį. Papildomai galite nurodyti, ar grąžinamą produktą reikia pakeisti kitu produktu. Pabaigoje paspauskite „Siųsti užklausą".
  9. Gausite elektroninį laišką, patvirtinantį Jūsų grąžinimo prašymą. 
  10. Su Jumis susisieks Distrelec darbuotojas.

Kontaktai

Buhalterija

El. paštas: buhalterija.lt@elfadistrelec.com

Informacija apie atliktus mokėjimus

El. paštas: remittance@distrelec.com